onsdag 8. april 2009

Besøk på Roa - skjønne valper

Lørdag var jeg på besøk hos Gro og Pelle på Roa.
De har verdens skjønneste 6 uker gamle valper. De har også mine yndlingsbergere Folie og Quidam. Alle Bergere jeg kjenner her i Norge er vel mine yndlingsbergere, men det er likevel noe spesielt med Folie og Quidam. At de i tillegg til å være veldig trivelige, også er den type Berger (utseendemessig ) jeg liker aller best gjør det bare bedre. Folie er den Berger jeg har kjent lengst, og faktisk en av årsakene til at jeg i dag har lille Popsen. Så hvorfor skaffer jeg meg da ikke en valp derfra? Jo, det kan noen sikkert lure på. Men det skyldes ene og alene at jeg ikke skal ha noe valp nå. Ny valp kommer ikke i hus her før Karna er borte. Så enkelt er det. Og det skal egentlig Gro og Pelle være glade for, ellers hadde vi vel okkupert "Stallkroa" i åtte uker fra valpene var født!!!!!

Men her kommer et knippe bilder av de små. To tisper og en gutt. Jeg er vel ikke helt sikker på hvem som er hvem, så det blir ikke så mye kommentarer. Bare se og nyt!!










---

1 kommentar:

Vala sa...

Herregud for noen nydelige valper! *valpesyyyk*