lørdag 3. april 2010

Påsketur - påskeaften

I dag, lørdag, tok vi igjen turen til Østfold.
Denne gang til Hvaler, og til Aina og hundene. På Hvaler var det strålende sol og varmt!! Jeg måtte faktisk ha på air-condition i bilen utover :). Deilig å kjenne at det kan bli sommer snart!!
Hvaler er et flott sted, og det er veldig fint å kjøre utover "i havet" med mange små idylliske øyer.
Aina bor flott til med stort turområde rett utenfor huset. Her kunne hundene gå løse helt usjenert for folk og dyr. Veldig bra. Pop fikk litt kjeft av Nicki, Ainas gamle blandingstispe, så hun holdt seg stort sett rundt beina mine på turen, men de andre hundene koste seg stort med å løpe på fjellet. Gamle Karna sprang rundt og koste seg løs.

Nå får jeg ikke "lov" til å lage mellomrom mellom bildene, så jeg får ikke satt inn tekst. Begynner å bli ganske lei av å slåss med bloggen og å bruke timer på innlegg med bilder pga krøkkete redigeringsmuligheter - grrmff!!!!
Men her er i allefall bilder fra dagens tur på fjellet utenfor der Aina bor.

Her er hundene Nicki med Zizou hakk i hel.





































































































































Sliten Karna på vei hjem. Knipset bilde i vaskehallen mens bilen ble vasket!

Hundene er merkbart slitne etter tre dager på tur i nye miljøer. Så resten av påsken skal jeg nok være her på Nesodden og gå på tur.
Jeg har fått låne ett par hopphindre av Aina, og i går kjøpte jeg noen pinner på Plantasjen som jeg har satt ned i bakken - slalom. Så nå har vi 3 hopphindre, slalom og tunnel, så da kan vi trene litt agility i hagen her.


----



2 kommentarer:

Kim sa...

Ni ser ju ut att ha haft det hur härligt som helst! :D

Line sa...

Så flott dere har hatt det i påsken med mange turer og besøk!:)