lørdag 19. desember 2009

Juleavslutning på trening

Denne uka har det vært juleavslutning både på lydighets- og agilitytreninga hos FBK.

Onsdag var det avslutning på lp i Follohallen. Hyggelig stund med diverse aktiviteter og konkurranser.
Hva synes om f.eks. utsending til ruta med fører i bånd? Den klarte vi med glans!! Vårt lag vant to av tre stafetter - jippi!! Så var det premieutdeling til vinnerne av forrige (trenings)stevne. Grattis til alle!! Vi feiret alle med Julebrus og julekake!!
Siden det snart er jul, hadde mange kledd ut hundene. Pop hadde bare litt glitter rundt halsen; Golden Pop!! Chanti var en kjempefin nisse, Ellen
tok en del bilder, her er Nisse-Chanti og Golden-Pop
(Golden Pop høres forresten ut som en dårlig drink :D)


Torsdag var det avslutning på agilitytreninga. Her fikk vi deilig gløgg og pepperkaker - nam!!
Men det beste på denne kvelden var at Pop knekte "slalomkoden", plutselig tok hun alle 12 pinnene med den største selvfølge!! Fy fader så gøy!! Nå behersker hun alle hindrene flott, så nå er det bare opp til meg å vise henne hvor hun skal gå og lære henne fremover og selvstendighet på banen.

Nå er det snart ferie, skal bare jobbe tre dager neste uke så har jeg 11 dager fri!!! Første gang på ca 10 år at jeg har fri i romjula! Du verden så mye jeg skal gjøre (at jeg i det hele tatt gidder å tro dette, får som vanlig ikke gjort noe vettugt), øverst på planen står ordning av nytt rom til Erik! Det betyr at vi må rydde ut av "roterommet" vårt som nå er fullt av gamle klær, gamle leker, gamle møbler etc. Klarer vi å få ryddet vekk rotet og pusset opp dette rommet til Erik, vil jeg også få tilbake mitt gamle rom med havsutsikt og veranda!! Det vil jeg ha!

Ellers blir jula fylt med sene netter, sene frokoster, lange turer, kinobesøk, late dager hjemme og dagsturer som det måtte falle seg inn. Kanskje en svipptur til Sverige eller Danmark, hvem vet???

4.juledag blir det ny pyrretur i Frognerparken. Håper mange kommer!! Mail er sendt ut, og invitasjon ligger også på Facebook.

Ha en fortsatt fin adventstid. Julehilsen kommer senere :)






Ingen kommentarer: