søndag 30. november 2008

Vi er her......

Vi henger fortsatt med, selv om det ikke blir så mye blogging for tiden.
Det skjer jo ikke så mye. Dvs. egentlig skjer det en hel masse, men ikke på hundefronten.
Siden sist har jeg bl.a. kommet meg gjennom følgende :
  • Fire julebord.
  • En tre-dagers Bergenstur i forbindelse med jobb. Hadde et flott rom med fin utsikt.















  • En hyggelig lørdagskveld på Bagatelle ( ja, Hellstrøm var der, og så akkurat ut som i tv-serien "Hellstrøm rydder opp").
  • Et to-dagers kurs i økonomi ( "Praktisk økonomi - for deg som ikke er økonom" - så nå kan jeg alt om konsernregnskap, regnskapsanalyse, økonomistyring, kostnadanalyse m.m. :-) )
  • Gått over i ny stilling på jobben - dvs. begynner offisielt i morgen, men Marius hadde sin siste dag på jobben på onsdag, så da var det bare å kaste seg uti det med alle beina. Litt panikkslagen da det dukket opp to svære saker, iiiiiikkk. Men jeg fikk rodd meg i land etter litt fomling, så alt gikk bra. Var veldig fornøyd når jeg gikk hjem fredag.
Dessuten går Pop fortsatt på kurs hos Fanny & Thomas, men jeg må jo innrømme at det blir liten tid til trening akkurat nå.
Men nå har vi jo gått inn i adventstiden, og tempoet blir betraktelig lavere for min del.
Skal bare få med meg en tur i Operaen med påfølgende pinnekjøttmiddag (nam-nam) på lørdag og et nytt to-dagers kurs om 14 dager, ellers er det stille og rolig heldigvis. Så nå skal jeg intensivere treningen med Pop ut året.

I dag har vi hatt et flott vær, og turen ble lagt til nord-vestsiden av Nesodden. Og stor var min overraskelse over at det var snø der. Kun et kvarters kjøring unna oss som ikke har et fnugg av snø.

Under følger noen bilder fra turen.



















Stubbetrollet Pop var med :)


























































































Den blå timen:



















Og slik er det hos oss - ikke noe snø :



















En fin adventstid til dere alle.


-------------------

Ingen kommentarer: