fredag 30. oktober 2009

Poeng fra lp stevne + diverse agility

Nå har vi fått resultatene fra lp stevnet på onsdag. Vi ble nest sist i kl.1, men hva gjør vel det? Jeg syntes Pop fikk bra poeng der hun tok poeng!!! Og der vi ikke fikk poeng, vet jeg årsaken, og kan trene konkret på dette! Tjo hoi - jeg har fortsatt gladfølelsen her og er veldig motivert.

Poeng:
Tannvisning - 10
Fellesdekk - 0
Lineføring - 8
Fri ved foten - 0
Dekk fra holdt - 0
Innkalling fra sitt - 8,5
Stå under marsj - 7,5
Fritt hopp over hinder - 0
Helhetsinntrykk - 6,5

Målet nå først er å få redusert antall 0'er, og det skal vi jammen klare. Så skal vi konkurrere!!!!

Var på agilitytrening i går. I går ble vi lagt merke til, og vi har "avansert" fra å være dumme nybegynnere til lovende nybegynnere. Vi ble også spurt om ikke vi ville prøve oss på bronsemerke onsdag 19.november.
Det har jeg veldig lyst på, Pop er sikker på alle hindrene, bortsett fra slalom. Men problemt her er at den uka som bronsemerke er, skal jeg være i Bergen på jobb fra mandag til torsdag, og hundene på hundepensjonat. Er heller ikke sikker på om jeg rekker hjem til kl. 1830. Men jeg skal jammen prøve. Hadde vært gøy å få prøvd seg litt ordentlig å agility også.

I kveld skal jeg på revy i nabolaget, gøy å få med seg lokale kulturbegivenheter.

God helg!!

Ingen kommentarer: