søndag 22. mars 2009

Ingen PC

Min kjære pc er nå formelt død!
Hovedkortet er ødelagt. Eksperten kan ikke fikse dette pga alderen. Hhmm, og den som "bare" er 4 år - trodde jo en pc varte lenger jeg.... Heldigvis er harddisken reddet, og kopiert ut på vår eksterne harddisk, så alle bilder, gammel mail etc er ikke gått tapt.

Men jeg må da ut å finne en ny pc. Og da kommer spørsmålet - stasjonær eller bærbar, pc eller mac??? Mac'er er veldig fine da!!!!!!!
Inntil videre låner jeg Eriks pc, godt han er utstyrt med både stasjonær og bærbar pc.



1 kommentar:

Unknown sa...

Huff da!
De helsikes PC-nissene altså!
Kommer du over et veldig godt tilbud, kanskje du får et enda bedre med 2? Jeg må innen nærmeste fremtid ha en ny jeg også. Denne har vært litt skral ei god stund, og ved en sjekk på Windows fant de 382 feil.... Ikke helt trygt!
Men jeg skal ha stasjonær. Så enkelt er det med den saken. Om det blir en laptop i tillegg en dag, det får tiden vise.
Og grattis til "lille loppan" med dagen som var!