tirsdag 23. september 2008

Prosjekt gjerde - fase 1

Ting tar tid !!!
Men når jeg først har bestemt meg for noe, blir det gjort sånn etterhvert :-)
Nå er det ca ni år siden jeg bestemte meg for å sette opp gjerde rundt en del av tomta. I dag har vi startet "Prosjekt gjerde". Willy (og Alana) er her og hjelper meg. I ettermiddag har vi hugget ned masse trær - utsikten ble enda bedre !! I morgen skal det strekkes tråd, måles opp og bores hull i fjellet til fundament. Så kommer det fortløpende et stakittgjerde på den delen av tomta som vender ned mot veien. Resten blir flettverksgjerde mot naboen i sør og mot hagetomta mi. Når alt er ferdig vil Karna og Pop få ca 1,5 mål inngjerdet tomt å boltre seg på.

Jeg bestemmer hva som skal fjernes:

















Willy feller trær:

















Alana venter utålmodig på far:

Ingen kommentarer: