fredag 26. februar 2010

Dårlig generalprøve gir bra premiere.......????

I morgen debuterer vi på vårt første agilitystevne!!
Det er riktignok uoffisielt, men allikevel et stevne.
Jeg gleder meg veldig. Dette blir en fin trening med Pop i ukjent miljø og med masse forstyrrelser. Blir spennende å se hvordan hun takler det.
I går hadde vi en helt pyton treningsøkt i agility. Pop var ukonsentrert og ville helst ta sin helt egendefinerte bane! Var heller ikke tilsnakkelig når jeg prøvde å få henne på rett spor! Det eneste som var bra var slalom og startene. Denne opplevelsen var en flott erfaring å ta med seg. Det kan jo hende hun blir slik også i morgen, og da vet jeg hva jeg må jobbe med for å få henne med meg!
Det sies jo at endårlig generalprøve gir bra premiere, så vi håper på det beste :)

Kryss fingra for oss i morgen!!!!
Håper ikke de 15 cm snø som er meldt i natt kommer, da får vi problemer med å komme oss avgårde.............

Her er noen bilder fra dagens pyrrelek i hagen. De koser seg fælt sammen disse to hundene.




















































































































































-------------

1 kommentar:

Line sa...

Lykke til i morgen!