fredag 11. desember 2009

Resultater fra stevnet onsdag

Nå er resultatene her. Vi kom som nr. 9 av 13, så vi kommer oss!!!

Poeng 105,5:
Tannvisning - 9,5
Fellesdekk - 0
Lineføring - 6,5 - dette pga en del rykk i båndet av meg for å få henne med.
Fri ved foten - 5 - ukonsentrert på slutten, ville bare lukte på bakken hele tiden
Dekk fra holdt - 5,5 - her utførte hun alt fint, men ville ikke sitte opp igjen etter dekken.
Innkalling fra sitt - 6 - her tjuvstartet hun og ville ikke sitte, men ble stående ved siden av meg
Stå under marsj - 6 - litt for mye markering av meg på "ståen"
Fritt hopp over hinder - 7 - hoppet fint, men ukonsentrert etter hoppet
Helhetsinntrykk - 8

Alt i alt er jeg fornøyd, det går framover og jeg vet hva vi må jobbe med for å bli bedre.

God helg til alle.

VI får en travel helg - skal passe barn, barnebarn og oldebarn :))
Vi får totalt 7 hunder i huset i helga; pyreneerne Karna, Dina, Alana, Dixie og Aida, lille Pop og Bianca amerikansk cocker. Så jeg regner med at katten flykter denne helga :))
Vi skal derimot kose oss med alle hundene, og så skal vi lage pepperkaker og krumkaker.

--



Ingen kommentarer: