søndag 8. februar 2009

Nå holder det!!!!!!

Nå har vi fått nok snø - det trenger ikke å komme mer denne vinteren.


















I løpet av fredag og lørdag snødde det ca 5 meter (iallefall føltes det sånn), eller kanskje "bare" 40cm. Har vel tidligere sagt noe svada om at måking er god trim, men hvem har bedt om to-tre trimøkter pr. dag?? Eg berre spyr! I går var kaoset komplett, ikke var veiene måket, biler sto i hytt og pine og det var ikke gøy å gå på tur.

Mest provoserende var det når jeg hadde en liten treningsøkt med Pop på Berger skole sammen med Ingvild og Cæsar. Da oppdaget jeg nemlig at kommunens traktor, som ellers er flittig i veien her og brøyter, holdt på å brøyte på skøytebanen. Rundt og rundt kjørte han, fordi det snødde jo så fælt at han bare måtte brøyte og holde banen åpen. Men var det noen som skulle gå på skøyter da? NEI. Alle holdt seg hjemme fordi veien ikke var brøytet. Snakk om prioritering!

































































































I dag er det heldigvis opphold, og det er brøytet!! Jippi! Så etter at jeg har brøytet fram garasjen for n'te gang, skal vi ut på tur.

Nei, nå har det jaggu begynt å snø igjen. JEG GIR OPP!!!!!!!!!!!!!!!!
Snø, snø, fyller meg meg sinne
snø, snø, stenger alle inne
snø, snø, vinter'n gjør meg bare sprø
Sitat Tramteateret
Gleder meg som en liten unge til uke 8, da er jeg i Italia - riktignok på jobb, men dog..................
Her skal vi bo, på hotel Doria i Lerici:






....tiddelibom.....

Ingen kommentarer: