tirsdag 21. oktober 2008

Høst

Høsten er definitivt her, og noen dager kan være alldeles nydelige. Slik denne lørdagen for snart to uker siden.
Tok først noen bilder hjemme. Veldig optimist, og tok med kamera på tur. Men fikk jeg tatt bilde av Pop og Karna i vill spurt på jordet ? Pop som kaster seg uti en halv meter dyp søledam i vill fryd ? Pop som kaster seg uti samme dam tre ganger på rad, og freser ned skogen rundt mellom slagene ? En sølete, klissvåt Pop med verdens mest lykkelig uttrykk i ansiktet ? NEI DA- kun et kjedelig jorde ble fotografert, sånn bare for syns skyld !!! Jeg tror ikke jeg trenger å kjøpe fint, flott speilreflekskamera, jeg tar jo aldri bilder når de bør tas................. grmffffff

Pop holder vakt ut mot veien


















Litt av vår utsikt (som jeg egentlig aldri legger merke til........)


















Uklart bilde, men pelsen har begynt å vokse ut - jippi !!!! :-)


















Karna vokter trappa


















Skjer'a ??





Jordet - her hadde Pop og Karna nettopp hatt en stormende spurt !!




















Dagen etter var ikke fullt så fin, men perfekt for tur.
Dette bildet er helt typisk mine hunder; Pop i hundre og Karna rolig :-)
Gjett om jeg fikk fotografert Pop svømmende utover ? Riktig - nei da ......



















Karna, en verdig gammel dame.


















Loppelus - full av liv..


















Her med halen nede, den er stort sett altfor høyt oppe..



















Ellers har vi vært i Frognerparken med fine Balder. Men som vanlig, ingen bilder der heller......

Dagene går sin vante gang her med jobb, hunder, trening etc. Ikke de store hendelsene.






1 kommentar:

Alfa sa...

Hei!
så fine bilder, Pop og Karna er så fine :)
Gleder meg til Lørdag jeg også!!