tirsdag 22. november 2011

Alenehunden Pop

Alenehunden Pop takler sin nye situasjon veldig bra, heldigvis.
Når vi kom hjem fra dyreklinikken var hun litt rastløs. Gikk bort til vinduene og lyttet etter noe, Karna kanskje?
Men spiste maten sin og var glad og fornøyd på kveldsturen.
Dagen etter var hun med med på jobben. Syntes jo synd på den lille alenehunden.

Alenehunder som er med på jobb får stort sett gjøre som de vil!!



Dagen etter var lørdag, og vi tilbragte formiddag på tur med Ellen, Chanti og Gnizt i Ås.

Ginzt og Ellen speider etter elg??



3 pyrrer helt på jordet :)

Søndag var vi på langtur pluss agilitytrening på kvelden. Her var det full fres. Artige baner vi hadde. Mye hinderdiskriminering. Popsen funket perfekt, bortsett fra den forbannede slalåmen, der er det ikke noe fres.
Men vi har ennå hele vinteren til å trene før neste stevne, så det må vel gå seg til.

Mandag hadde jeg hjemmekontor pga besøk av rørlegger og varmepumpemann. Neste uke får vi installert varmepumpe, så nå håper jeg det blir en lang og kald vinter.........not!!!! Men det skal bli deilig med jevn og god varme i hele huset.
Pop er ganske sliten etter en dag med meg hjemme, hun kan jo ikke ligge å hvile seg, men må følge med på hva som skjer hele tiden.

I dag har hun vært alene hjemme som hun pleier, og det har gått helt fint, antar jeg da. Ingen ting er ødelagt, og hun var helt normal når Erik kom hjem fra skolen. Fint at hun har tilpasset seg livet som alenehund så lett!

Livet som alenehund er ikke bare trist, hun får jo all oppmerksomheten av oss. Det blir mye å holde på med. I dag har jeg kjøpt en ny leke til henne, så nå skal vi lære oss å ta ringer av og på pinnen! Film legges ut når vi har lært dette!




Og det tok sånn ca 5 minutter å lære å ta ringene av:


----







1 kommentar:

lenelabanoglux sa...

søte lille alene hunden :) heldig som fikk gå tur med ellen og hundene. kanskje jeg skulle tatt fram den leken også, kjøpte den for lenge siden :)