mandag 25. april 2011

Påskeavslutning

Påsken 2011 er nå over, og i morgen venter hverdagen igjen.
Kan ikke si jeg gleder meg til jobb og stressing igjen, men det må til.
Denne påsken har vært flott, vi har gått fra vår til sommer på ett par dager. Trærne har blitt grønne, blomster dukker opp overalt og man må ha solkremen klar dersom man oppholder seg lenge ute. Kan det bli bedre??
Vi har hatt en aktiv hundepåske med bl.annet agilitykurs, bilder fra dette kurset kan sees her. Dessuten har det blitt lydighetstrening og agilitytrening, lange turer og besøk.
Hundene har blitt slitne av å ha meg rundt seg hele dagen, de er ikke vant til sånne "forstyrrelser" hele tida.


Erik har kommet hjem fra påsketur til Johannesdalen, et fint sted på fjellet ovenfor Gol. Så i kveld ble det en fototur på Hellviktangen. Pop har badet der tidligere i påsken, men da hadde jeg ikke med kamera.
Hun er helt vill etter å svømme, og i dag stupte hun uti fra steiner med stor glede!






Vi traff også på et sjøuhyre på stranda - hihi 



Flere bilder fra turen finnes her



--

2 kommentarer:

Vala sa...

Hm, kjekk kar han der Thomas. Kanskje jeg burde vurdere å komme over fjellet for å delta på kurs? *ler*
Popsen er nok hakket mer vill etter å bade enn Flippa. Flippa må vel helst ha meg uti for å stupe på samme måten ;) MEN, med tanke på all pelsen på sistnevnte må jeg innrømme at det er deilig å ha noenlunde "kontroll" på det.
Vi gleder oss til du kommer over for Line sitt kurs forresten!! Det skal bli VELDIG bra! :)
Når det gjelder datterbarnets bursdag er jeg fremdeles usikker på hva som skjer. Hun har ikke bestemt seg for noe selv men jeg satser på en bitteliten bursdagsmiddag:)

Hundeliv sa...

Hehe Vala, det blir nytt kurs med ham i juni så du får melde deg på :))