fredag 19. februar 2010

Trening og spa!!!

Etter en slitsom uke i Italia var det deilig å komme hjem til normalen igjen.
Selv om det var flott å være vekke fra snø og vinter en stund.....


Hundene var glade for å være hjemme igjen på søndag. Mandag var det rett på ag-trening etter jobb. Vi skal jo snart på stevne og må trene så mye vi kan. Selv leser jeg banetegninger på harde livet for tida :)
Pop var veldig gira på trening, hun hadde nok savnet dette den uka de var på hundepensjonat. Hun var lett å føre, tok nye kombinasjoner fort og slalåmen satt som klistret.
Veldig fornøyd med treningen.

Men Sissel, vi har ikke gitt opp lp heller. Onsdag bar det avgårde til Ski og trening der. Vi fikk skryt av instruktøren som mente vi hadde framgang siden sist. Bra det, for vi har ikke trent så mye lp akkurat, bare små momenter.
Men vi
skal trene lp litt mer også, må jo få debutert på et stevne til våren!!!

Torsdag var det ag trening igjen, det holdt på å skjære seg pga et forrykende snøvær. En utenlandsk trailer hadde fått stopp midt i en bakke og sperret veien. Men etter litt tid kom den seg såpass unna at jeg fikk vrengt bilen ut av veien og inn på en skogsvei mot Drøbak.
Så vi kom på trening noe forsinket. Men da de ikke var ferdig med å bygge banen, ja vi hadde en hel bane denne gang, mistet vi ikke noe av treninga. Vi hadde en kjempeflott treningsøkt. Vi skulle late som om det var bronsemerkeprøve. Vi var bare 3 på trening i går, og alle hadde klart bronseprøven med glans hadde det vært alvor.
Jeg må virkelig legge meg i sprint-trening for makan til fart på dette lille dyret!!!! Fikk en del gode tips for å få henne sittende i startene, og det ser ut til å hjelpe. Gleder meg til å gå stevne neste lørdag!!

Jeg er egentlig veldig sliten etter at de to forrige helgene ble brukt til reising og jobbing, pluss full fart på jobb denne uka. Så i morgen tidlig drar jeg og ei venninna på spa-helg hit.
Skal bli veldig deilig å bare nyte luksuslivet med spa og massajse i helga!!!!
Jeg skal trene masse, svømme og bare kose meg.

Ha en fin helg folkens!!


----


Ingen kommentarer: